Regulamin konkursu
„Najładniejsza dekoracja dożynkowa wjazdu do miasta Słupcy i wyznaczonych ulic”
o nagrodę Burmistrza Miasta Słupcy
1. Organizator:
Organizatorem konkursu jest Burmistrz Miasta Słupcy gospodarz tegorocznych Dożynek Powiatowych.
2. Cel Konkursu:
Celem Konkursu jest artystyczne udekorowanie ulic miasta poprzez upowszechnianie i kultywowanie tradycji oraz obrzędowości wiejskiej związanej z okresem żniw. Integracja organizacji pozarządowych działających na terenie miasta Słupcy.
3. Warunki uczestnictwa:
a) Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych działających na terenie miasta Słupcy.
b) Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie swojego udziału do 20 czerwca 2017 ( załącznik nr 1)
- e – mailem na adres: promocja2@miasto.slupca.pl
- osobiście w Urzędzie Miasta ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
c) Wykonanie w dniach od 31 sierpnia do 1 września 2017 dekoracji wjazdu do miasta i ulic Słupcy wyznaczonych przez Organizatora.
d) Dekoracja musi zachować trwałość minimum do 3 września 2017 r.
e) Każda Organizacja ma prawo zgłosić do konkursu cztery dekoracje.
f) Organizator nie zapewnia materiałów wykonawczych.
Dekoracje należy zdemontować najpóźniej do 5 września 2017r.
4. Ocena:
Jury powołane przez Organizatora dokona oceny dekoracji ulic poddając je punktowej ocenie.
5. Kryteria oceny:
a) Pomysłowość: 0 – 5 punktów (oryginalność, walory humorystyczne, nawiązanie do aktualnych wydarzeń społecznych)
b) Związek z kulturą rolniczą i tradycją regionu, symbolika żniwna: 0-5 punktów
(np. wykorzystanie w dekoracji płodów rolnych, snopów zbóż, motywów żniwnych, tradycyjnych narzędzi rolniczych)
c) Rozmiar dekoracji: 0-5 punktów (w tym pracochłonność w przygotowaniu dekoracji)
d) Estetyka wykonania i ogólny wyraz artystyczny: 0-5 punktów
6. Nagroda:
Dla zwycięzców przewidziano nagrody w postaci bonu o wartości:
I miejsce – 600 zł
II miejsce – 400 zł
III miejsce – 200 zł
Organizator nie przewiduje nagród dodatkowych.
7. Ogłoszenie wyników:
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagrody nastąpi podczas uroczystości dożynkowych
w Słupcy 3 września 2017r.
8. Informacje dodatkowe
Wyniki konkursu będą podane na stronie internetowej oraz profilu facebook.pl Urzędu Miasta
w Słupcy.
Dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać pod numerem telefonu 63 277 27 27 wew.160 lub mailowo: promocja2@miasto.slupca.pl