Rozpoczynamy kampanię informacyjną dotyczącą realizacji budżetu obywatelskiego na rok 2024.
Harmonogram konsultacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Słupcy na 2024 rok
1 czerwca – 5 czerwcawyłonienie kandydatów do zespołu koordynującego,
6 czerwca – zarządzenie Burmistrza Słupcy w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych budżetu obywatelskiego na 2024 rok oraz powołanie zespołu ,
7 czerwca – 16 czerwca – kampania informacyjna i przygotowanie zadań przez mieszkańców,
19 czerwca – 7 lipca – zgłaszanie zadań przez mieszkańców,
10 lipca – 28 lipca – weryfikacja zgodności zgłoszonych zadań z regulaminem BO,
31 lipca – ogłoszenie rekomendowanej listy zadań,
do 12 sierpnia – składanie odwołań,
do 21 sierpnia – rozpatrywanie odwołań,
24 sierpnia – ogłoszenie listy zadań do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego, poddanych pod głosowanie
25 sierpnia – 18 września – głosowanie nad ogłoszona listą zadań,
do 7 października – ogłoszenie wyników.
Zachęcamy do zapoznania się z załączonymi dokumentami i zgłaszania pomysłów!