Załącznik nr 1 do Zrządzenia Nr 98/2021
Burmistrza Miasta Słupcy z dnia 06.12.2021r.
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko
Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe magisterskie,
c) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach kierowniczych lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku pracy,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne prze-stępstwo skarbowe,
f) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami pu-blicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpo-wiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 289),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. - Wymagania dodatkowe:
a) znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury, w tym przede wszystkim ustawy: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o fi-nansach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks pracy, prawa zamówień publicz-nych, o bezpieczeństwie imprez masowych,
b) dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków fi-nansowych, w szczególności w dziedzinie kultury,
c) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
d) doświadczenie w pracy z grupami artystycznymi oraz innymi środowiskami twórczymi,
e) doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną,
f) właściwa komunikacja interpersonalna.
II. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Kierowanie bieżącą pracą domu kultury i reprezentowanie go na zewnątrz.
- Wykonywanie zadań określonych w Statucie Miejskiego Domu Kultury w Słupcy.
- Wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w domu kultury.
- Gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi do realizacji zadań domu kul-tury.
- Gospodarowanie mieniem domu kultury.
- Współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami o podobnych celach i zda-niach.
- Podejmowanie innych działań dla zaspokajania potrzeb kulturalnych i informacyjnych społeczności oraz upowszechniania kultury.
III. Warunki pracy:
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biu-rowych.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Zatrudnienie: powołanie na czas określony (do 7 lat).
- Przewidywany termin zatrudnienia – I kwartał 2022r.
- Miejsce wykonywania pracy: Miejski Dom Kultury w Słupcy ul. Traugutta 5, 62-400 Słupca.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny zawierający uzasadnienie ubiegania się o stanowisko Dyrektora Miej-skiego Domu Kultury w Słupcy.
- Pisemne opracowanie programu funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury w Słupcy z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki oraz koncepcji współpracy z innymi placówkami kulturalnymi, oświatowymi i organizacjami pozarządowymi.
- Kwestionariusz osobowy z uwzględnieniem szczegółowego przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnie-nia, również w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub innych dokumentów po-twierdzających doświadczenie zawodowe (np. zakresy czynności, referencje, opinie itp.).
- Dokumenty potwierdzające faktyczne prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie określonym w niniejszym ogłoszeniu.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicz-nych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 289).
- Oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
V. Dodatkowe informacje:
- Druki: kwestionariusza osobowego, oświadczeń i klauzuli informacyjnej o przetwarza-nych danych osobowych są dostępny w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21 lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca w kopercie z dopiskiem „Dotyczy konkursu na stano-wisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Słupcy” w terminie do dnia 05 stycznia 2022r. do godz. 15.30. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
- Informację o warunkach organizacyjno-finansowych Miejskiego Domu Kultury w Słup-cy kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w siedzibie jednostki: ul. Traugutta 5 62-400 Słupca, tel. 63 277 25 11 w godzinach pracy domu kultury.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywa-ne.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne (niezbędne) zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie dalszego etapu postępowania konkursowego.
- Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta oraz w BIP Urzędu Miasta w Słupcy (www.bip.slupca.pl).
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury konkursu.
- Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 06 grudnia 2021r.