Zapraszamy do zabawy „Odkrywca Grodu nad Meszną”, która polega na odszukaniu tajemniczego piktogramu znajdującego się przy każdej rzeźbie tworzącej trasę spacerową „Sculptura – szlakiem słupeckiej rzeźby”.
Rzeźby te, to pokłosie konkursów rzeźbiarskich ”Sculptura” organizowanych przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Społeczności Lokalnej ANMAR współfinansowanych przez Gminę Miejską Słupca. Rzeźby te są rozmieszczone na terenie całego miasta.
Żeby wziąć udział w zabawie należy zgłosić się do Urzędu Miasta w Słupcy (referat promocji) celem otrzymania mapy wraz z notatnikiem Odkrywcy, w którym znajdują się dalsze wskazówki.
Każdy kto weźmie udział w zabawie, znajdzie te miejsca i odwzoruje na kartach tego notatnika wszystkie znaki a następnie zgłosi się do referatu promocji w Urzędzie Miasta
ul. Pułaskiego 21 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00) otrzyma pamiątkowy ”Certyfikat Odkrywcy”i drobny upominek.
Materiały będą wydawane do wyczerpania zapasów.
Wykaz rzeźb do odszukania:
Lp. | Nazwa rzeźby |
1 | Szyszkowy Dziadek |
2 | Praca na roli: Siewca |
3 | Świerszcz |
4 | Mieszko z drużyną przyjmuje chrzest |
5 | Starzec |
6 | Rybak |
7 | Św. Wawrzyniec |
8 | Św. Wojciech |
9 | Czaple |
10 | Orzeł |
11 | Chrystus Frasobliwy |
12 | Kowal |
13 | Hrabia |
14 | Szlachcic |
15 | Przeniesienie św. Wojciecha do grobu |
16 | Św. Florian |
