Zestaw zawiera: kopertę, formularz, naklejkę, magnes oraz wizytówkę z alarmowymi numerami telefonów. Formularz umożliwia dokonanie krótkiego opisu historii choroby, podanie nazw zażywanych leków.
Jest tam też miejsce na dane pacjenta oraz na podanie kontaktu do lekarza prowadzącego i najbliższych członków rodziny.
Dane zawarte w „Słupeckiej kopercie życia” mają być informacją dla lekarzy i ratowników pogotowia wezwanych na interwencję do domu chorego.
Do odbioru „Słupeckiej koperty życia” są uprawnieni tylko słupeccy seniorzy posiadający Miejską Kartę Seniora. Miejską Kartę Seniora można wyrobić „od ręki” w Referacie Promocji (pokój 318), wystarczy wypełnić wniosek i mieć swoje zdjęcie.
Miejską Kartą Seniora należy się okazać podczas odbioru koperty!
Dystrybucja kopert w Referacie Promocji (pok. 318) Urzędu Miasta Słupcy ul. Pułaskiego 21 w godzinach pracy Urzędu.