URZĄD MIASTA W SŁUPCY
poszukuje pracownika
na stanowisko Zastępcy Kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego w Słupcy
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Posiadanie dyplomu:
– ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych magisterskich lub,
– potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
3. Posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej.
Warunki pracy:
1. Umowa na zastępstwo, na czas określony (ok. 1,5 roku).
2. Praca na cały etat z możliwością zmniejszenia wymiaru do ½ etatu na wniosek kandydata.
Wszelkich informacji udziela inspektor ds. kadr i płac tel. 63 277-27-27 wew. 224.
Burmistrz Miasta Słupcy
(-) Michał Pyrzyk
Słupca, dnia 04.07.2019r.