OGŁOSZENIE
BURMISTRZ MIASTA SŁUPCY ZGODNIE Z §8. UCHWAŁY NR XXIV/164/17 RADY MIASTA SŁUPCY Z DNIA 30 MARCA 2017 R. W SPRAWIE POWOŁYWANIA CZŁONKÓW ORAZ ORGANIZACJI I TRYBU DZIAŁANIA GMINNEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO MIASTA SŁUPCY OGŁASZA WYBORY KANDYDATÓW Z ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH DO GMINNEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO MIASTA SŁUPCY
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy jest organem konsultacyjnym w sprawach dotyczących sfery zadań publicznych określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Celem Rady jest wypracowanie kierunków merytorycznych będących podstawą do tworzenia praktycznej współpracy pomiędzy sektorem publicznym a pozarządowym.
- Rada pełni funkcję doradczą i inicjatywną oraz realizuje swój cel poprzez zadania określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy odbywają się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
- Za pracę w Radzie nie przysługuje wynagrodzenie ani zwrot kosztów dojazdu.
- Kadencja Rady trwa 3 lata.
II. PODMIOTY UPRAWNIONE DO GŁOSOWANIA
Organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016, póz. 1817 ze zm.) oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Każda organizacja pozarządowa działająca na terenie Miasta Słupcy może głosować maksymalnie na czterech kandydatów.
III. WYMAGANE DOKUMENTY
- Karta do głosowania na kandydata do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (Załącznik nr 2).
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA GŁOSÓW
- Głosy przyjmowane będą od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia do 26.06.2017 roku.
- Karty do głosowania można wysyłać w zamkniętych kopertach drogą pocztową na adres Urzędu Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21 z dopiskiem „Gminna Rada Pożytku Publicznego – wybory” lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Słupcy w godzinach urzędowania.
- O przyjęciu karty decydować będzie data wpływu do Urzędu Miasta w Słupcy.
- Druki niezbędne do głosowania na kandydatów oraz lista pozytywnie zweryfikowanych kandydatów dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Słupcy www.bip.slupca.pl, na stronie internetowej Miasta Słupcy http://www.miasto.slupca.pl
V. INFORMACJE DODATKOWE
- Po upływie terminu głosowania nastąpi sprawdzenie kompletności i poprawności kart pod względem wymogów określonych w ogłoszeniu.
- Wyniki głosowania ustala powołana przez Burmistrza komisja.
- Glosowanie zostanie przeprowadzone zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/164/17 Rady Miasta Słupcy z dnia 30 marca 2017 roku, w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy.
- Dodatkowe informacje nie znajdujące się na stronach www.bip.slupca.pl oraz na www.miasto.slupca.pl można uzyskać w Urzędzie Miasta w Słupcy pod numerem telefonu (63) 277 27 27 wew. 233
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Uchwała Nr XXIV/164/17 Rady Miasta Słupcy z dnia 30 marca 2017 roku, w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Słupcy.
Załączniki:
- Lista pozytywnie zweryfikowanych kandydatów
- Karta do głosowania
Słupca, dnia 14.06.2017 r.