Zarządzenie Nr 53/2017
Burmistrza Miasta Słupcy
z dnia 12 czerwca 2017 r.
w sprawie | powołania Zespołu Koordynującego w związku z prowadzeniem konsultacji społecznych projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Słupcy na 2018 rok |
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z poźń. zm. ) oraz § 4 ust. 1 załącznika Nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Słupcy Nr 52/2017 z dnia 12 czerwca 2017 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Słupcy na 2018 rok zarządzam, co następuje:
- 1. Powołuję Zespół Koordynujący , zwany dalej „Zespołem”, w składzie:
- Tomasz Garsztka – przewodniczący,
- Beata Wyderkiewicz – członek,
- Mirosława Koziorowska – członek,
- Joanna Kazibut – członek,
- Edward Grajek – członek,
- Barbara Biskupska-Sobolewska – członek,
- Michał Ziemski – członek.
- 2. 1. Do zadań Zespołu należy między innymi ocena formalno-merytoryczna zgłaszanych projektów i sprawne przeprowadzenie konsultacji.
- Zespół działa w oparciu o Regulamin Budżetu Obywatelskiego Miasta Słupcy stanowiący załącznik Nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Słupcy Nr 52/2017 z dnia 12 czerwca 2017 r.
- 3. 1. Obsługę organizacyjno-techniczną Zespołu sprawuje Biuro Rady Miasta.
- W Biurze Rady Miasta przechowywana jest dokumentacja związana z przeprowadzeniem konsultacji społecznych, w szczególności formularze zgłaszania zadań oraz protokoły z posiedzeń Zespołu wraz z listami obecności.
- 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu zespołu.
- 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.